© 2016 created by a-7.com.pl

Agencja reklamowa b6

ul. 3 maja 15

62-400 Słupca

NIP: 667-176-67-03

695853687

Agencja Reklamowa B6 realizuje profesjonalne reklamy dla firm, instytucji publicznych, finansowych itp. z całej Polski. B6 działa głównie na terenie województwa wielkopolskiego. Rejonem działania są miasta: Słupca, Konin, Września, Gniezno, Pyzdry, Zagórów, Nekla, Swarzędz oraz Poznań.

B6 to grupa młodych osób, która pasjonuje się reklamą oraz tworzeniem reklam. B6 to agencja reklamowa oraz drukarnia wielkoformatowa w jednym. Nasi Klienci to głównie firmy z okolic miast: Konin, Słupca, Września.

Audio marketing

February 1, 2017

Audio marketing jako czynnik wpływający na nasze zakupy!

 

Audiomarketing jest to forma marketingu, którą stosuje się w różnych sklepach, centrach handlowych i innych dyskontach poprzez włączanie odpowiedniej muzyki, aby umilić czas konsumentom a przy tym aby zwiększyć jak najbardziej sprzedaż.

Nie od dziś wiemy, że muzyka ma bardzo duży wpływ na ludzi i na nasze emocje. Każdy z nas ma swoje piosenki przy których się uśmiecha, a także smuci.

Muzyka, która łatwo wpada w ucho, do tego jest lekka i przyjemna często puszczana jest w hipermarketach.

Muzyka z gatunku wolniejszych słyszana jest w restauracjach ma ona za zadanie przedłużenie wizyty w miłym klimacie.

 

Szybszy rodzaj muzyki puszczany jest

częściej w sklepach młodzieżowych, który ma działać na klientów, którzy szybciej będą się poruszać i dzięki temu więcej będą mieć w koszyku nie koniecznie potrzebnych rzeczy.

 

Nawet do pory roku a także zbliżających się świąt dobierana jest muzyka. Przeróbki kolęd, które już niebawem usłyszymy coraz częściej są puszczane aby zwiększyć klimat świąt a tym samym zakupów.

Idealnie dobrana muzyka klasyczna może także zwiększyć zakup droższych win.

Pewien eksperyment przeprowadzony w Tunisie w winiarni pokazuje, że klienci, którzy słyszeli w tle muzykę Editha Piafa chętniej kupowali francuskie wina, natomiast Ci co słyszeli niemiecką muzykę wybierali chętniej niemieckie wina.

 

Konsumenci którzy wybrali w danej chwili takie wino nie są świadomi dlaczego dokonali takiego wyboru.

Badania wykonane w latach 80-tych przez R. E. Millmana pokazują, że dzięki odpowiedniej muzyce w centrach handlowych i lokalach gastronomicznych podniosła się wysokość sprzedaży nawet do 38%.

Please reload

Recent Posts

June 9, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

Please reload