{"items":["5fda55cb0abcba0017a0ab9c","5fda55cb0abcba0017a0ab9f","5fda55cb0abcba0017a0ab9d","5fda55cb0abcba0017a0ab9e","5fda55cb0abcba0017a0ab98","5fda55cb0abcba0017a0ab99","5fda55cb0abcba0017a0ab9b","5fda55cb0abcba0017a0ab96","5fda55cb0abcba0017a0ab97","5fda55cb0abcba0017a0ab9a"],"styles":{"galleryType":"Columns","groupSize":1,"showArrows":true,"cubeImages":true,"cubeType":"max","cubeRatio":1.7777777777777777,"isVertical":true,"gallerySize":30,"collageAmount":0,"collageDensity":0,"groupTypes":"1","oneRow":false,"imageMargin":5,"galleryMargin":0,"scatter":0,"rotatingScatter":"","chooseBestGroup":true,"smartCrop":false,"hasThumbnails":false,"enableScroll":true,"isGrid":true,"isSlider":false,"isColumns":false,"isSlideshow":false,"cropOnlyFill":false,"fixedColumns":0,"enableInfiniteScroll":true,"isRTL":false,"minItemSize":50,"rotatingGroupTypes":"","rotatingCropRatios":"","columnWidths":"","gallerySliderImageRatio":1.7777777777777777,"numberOfImagesPerRow":3,"numberOfImagesPerCol":1,"groupsPerStrip":0,"borderRadius":0,"boxShadow":0,"gridStyle":0,"mobilePanorama":false,"placeGroupsLtr":false,"viewMode":"preview","thumbnailSpacings":4,"galleryThumbnailsAlignment":"bottom","isMasonry":false,"isAutoSlideshow":false,"slideshowLoop":false,"autoSlideshowInterval":4,"bottomInfoHeight":0,"titlePlacement":["SHOW_ON_THE_LEFT","SHOW_BELOW"],"galleryTextAlign":"center","scrollSnap":false,"itemClick":"nothing","fullscreen":true,"videoPlay":"hover","scrollAnimation":"NO_EFFECT","slideAnimation":"SCROLL","scrollDirection":0,"scrollDuration":400,"overlayAnimation":"FADE_IN","arrowsPosition":0,"arrowsSize":23,"watermarkOpacity":40,"watermarkSize":40,"useWatermark":true,"watermarkDock":{"top":"auto","left":"auto","right":0,"bottom":0,"transform":"translate3d(0,0,0)"},"loadMoreAmount":"all","defaultShowInfoExpand":1,"allowLinkExpand":true,"expandInfoPosition":0,"allowFullscreenExpand":true,"fullscreenLoop":false,"galleryAlignExpand":"left","addToCartBorderWidth":1,"addToCartButtonText":"","slideshowInfoSize":200,"playButtonForAutoSlideShow":false,"allowSlideshowCounter":false,"hoveringBehaviour":"NEVER_SHOW","thumbnailSize":120,"magicLayoutSeed":1,"imageHoverAnimation":"NO_EFFECT","imagePlacementAnimation":"NO_EFFECT","calculateTextBoxWidthMode":"PERCENT","textBoxHeight":26,"textBoxWidth":200,"textBoxWidthPercent":65,"textImageSpace":10,"textBoxBorderRadius":0,"textBoxBorderWidth":0,"loadMoreButtonText":"","loadMoreButtonBorderWidth":1,"loadMoreButtonBorderRadius":0,"imageInfoType":"ATTACHED_BACKGROUND","itemBorderWidth":0,"itemBorderRadius":0,"itemEnableShadow":false,"itemShadowBlur":20,"itemShadowDirection":135,"itemShadowSize":10,"imageLoadingMode":"BLUR","expandAnimation":"NO_EFFECT","imageQuality":90,"usmToggle":false,"usm_a":0,"usm_r":0,"usm_t":0,"videoSound":false,"videoSpeed":"1","videoLoop":true,"jsonStyleParams":"","gallerySizeType":"px","gallerySizePx":292,"allowTitle":true,"allowContextMenu":true,"textsHorizontalPadding":-30,"itemBorderColor":{"themeName":"color_12","value":"rgba(204,204,204,0)"},"showVideoPlayButton":true,"galleryLayout":2,"calculateTextBoxHeightMode":"MANUAL","targetItemSize":292,"selectedLayout":"2|bottom|1|max|true|0|true","layoutsVersion":2,"selectedLayoutV2":2,"isSlideshowFont":true,"externalInfoHeight":26,"externalInfoWidth":0.65},"container":{"width":218,"galleryWidth":223,"galleryHeight":0,"scrollBase":0,"height":null}}
Audio marketing
Audio marketing jako czynnik wpływający na nasze zakupy!
Audiomarketing jest to forma marketingu, którą stosuje się w różnych sklepach, centrach handlowych i innych dyskontach poprzez włączanie odpowiedniej muzyki, aby umilić czas konsumentom a przy tym aby zwiększyć jak najbardziej sprzedaż.
Nie od dziś wiemy, że muzyka ma bardzo duży wpływ na ludzi i na nasze emocje. Każdy z nas ma swoje piosenki przy których się uśmiecha, a także smuci.
Muzyka, która łatwo wpada w ucho, do tego jest lekka i przyjemna często puszczana jest w hipermarketach.
Muzyka z gatunku wolniejszych słyszana jest w restauracjach ma ona za zadanie przedłużenie wizyty w miłym klimacie.
Szybszy rodzaj muzyki puszczany jest

częściej w sklepach młodzieżowych, który ma działać na klientów, którzy szybciej będą się poruszać i dzięki temu więcej będą mieć w koszyku nie koniecznie potrzebnych rzeczy.
Nawet do pory roku a także zbliżających się świąt dobierana jest muzyka. Przeróbki kolęd, które już niebawem usłyszymy coraz częściej są puszczane aby zwiększyć klimat świąt a tym samym zakupów.
Idealnie dobrana muzyka klasyczna może także zwiększyć zakup droższych win.
Pewien eksperyment przeprowadzony w Tunisie w winiarni pokazuje, że klienci, którzy słyszeli w tle muzykę Editha Piafa chętniej kupowali francuskie wina, natomiast Ci co słyszeli niemiecką muzykę wybierali chętniej niemieckie wina.
Konsumenci którzy wybrali w danej chwili takie wino nie są świadomi dlaczego dokonali takiego wyboru.
Badania wykonane w latach 80-tych przez R. E. Millmana pokazują, że dzięki odpowiedniej muzyce w centrach handlowych i lokalach gastronomicznych podniosła się wysokość sprzedaży nawet do 38%.
#agencjareklamowa #reklama #audiomarketing #ciekawostkireklamowe