© 2016 created by a-7.com.pl

Agencja reklamowa b6

ul. 3 maja 15

62-400 Słupca

NIP: 667-176-67-03

695853687

Agencja Reklamowa B6 realizuje profesjonalne reklamy dla firm, instytucji publicznych, finansowych itp. z całej Polski. B6 działa głównie na terenie województwa wielkopolskiego. Rejonem działania są miasta: Słupca, Konin, Września, Gniezno, Pyzdry, Zagórów, Nekla, Swarzędz oraz Poznań.

B6 to grupa młodych osób, która pasjonuje się reklamą oraz tworzeniem reklam. B6 to agencja reklamowa oraz drukarnia wielkoformatowa w jednym. Nasi Klienci to głównie firmy z okolic miast: Konin, Słupca, Września.

Agencja reklamowa - Pamiętaj o reklamie

February 22, 2017

 

Prowadzenie firmy wiąże się z nieustannymi nakładami na reklamę.

Sam Rockefeller powiedział kiedyś:

 

“Wiem, że co drugi dolar wydany na reklamę jest wyrzucony w błoto. Problem polega tylko na tym, że nie wiem, który to dolar.”

 

Często spotykamy się z sytuacją, że przedsiębiorcy traktują reklamę jako koszt jednorazowy. 

Otwierając np. salon fryzjerski przeznaczają na reklamę 2000 zł. 

 

W skład planowanych działań reklamowych wchodzą: szyld, strona www, wizytówki i ulotki. Mówiąc o powyższych działaniach, że jest to reklama, to trochę za dużo.

Reklama jest to proces mający skłonić nabywcę do skorzystania z naszych usług w tym wypadku szyld, strona, ulotki i wizytówki pełnią funkcję informacyjną. Są to elementy identyfikacji wizualnej. 

Otwierając firmę i nie licząc kosztów promocji, to tak jakby otworzyć salon fryzjerski na ostatnim piętrze w bloku mieszkalnym. O naszej działalności na pewno będzie wiedział sąsiad z naprzeciwka, goście odwiedzający sąsiada, nasza rodzina i znajomi.

W powiecie słupeckim liczba mieszkańców wynosi około 59 tyś. Do takiej grupy odbiorców nie dotrzemy szyldem (chyba, że będzie wielkości Pałacu Kultury i Nauki), wizytówkami ani ulotkami. Strona internetowa przybliży nas do celu, jednak tylko pod warunkiem, że będzie odpowiednio promowana i pozycjonowana. 

Lokalny piekarz zainwestował 5 tysięcy złotych by rozreklamować bardziej swoją piekarnię. Miesięczna akcja promocyjna przyniosła piekarzowi niecałe 0,5% nowych klientów w odniesieniu do grupy docelowej.

To dużo czy mało?

Piekarz ofertę kierował do mieszkańców Konina te 0,5% mieszkańców, do których dotarła skutecznie jego reklama, to 400 klientów. 

W tym momencie nie jest istotne jest czy kampania się zwróciła piekarzowi. Istotne jest to, że 400 nowych osób odwiedziło jego piekarnię. 

 

Jakikolwiek biznes byśmy nie chcieli otworzyć, nawet w małym mieście, to musimy mieć świadomość, że na pewno kilka jak nie kilkadziesiąt osób już to robi. I te osoby walczą; o klienta, inwestują w reklamę, promocje, starają się wyróżnić na tle konkurencji, zlecają realizację strategi wyspecjalizowanym firmom, piszą blogi, sponsorują drużyny sportowe itd.

 

Jakie więc szanse na przetrwanie, nie mówiąc już o zdobyciu pozycji lokalnego lidera, będzie miał salon fryzjerski, który nie posiada strategi reklamowej?

 

Każda firma nie ważne czy to warsztat samochodowy, betoniarnia, sklep spożywczy, czy fotograf ślubny, powinna mieć strategię.

Strategia jest to po prostu szczegółowy plan realizacji określonego celu. ​

Please reload

Recent Posts

June 9, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

Please reload