© 2016 created by a-7.com.pl

Agencja reklamowa b6

ul. 3 maja 15

62-400 Słupca

NIP: 667-176-67-03

695853687

Agencja Reklamowa B6 realizuje profesjonalne reklamy dla firm, instytucji publicznych, finansowych itp. z całej Polski. B6 działa głównie na terenie województwa wielkopolskiego. Rejonem działania są miasta: Słupca, Konin, Września, Gniezno, Pyzdry, Zagórów, Nekla, Swarzędz oraz Poznań.

B6 to grupa młodych osób, która pasjonuje się reklamą oraz tworzeniem reklam. B6 to agencja reklamowa oraz drukarnia wielkoformatowa w jednym. Nasi Klienci to głównie firmy z okolic miast: Konin, Słupca, Września.

Case study: Kwiaciarnia

June 9, 2017

 

Załóżmy, że otwierasz kwiaciarnie w 80 000 mieście. Przyjmijmy, że jest to Konin. Na samym początku oczywiście musisz dokonać analizy rynku.

 

 

 

Dzięki analizie uzyskamy podstawowe informacje o wielkości rynku i konkurencji co w późniejszym etapie przełoży się na skuteczniejszy dobór strategii marketingowej. 

 

Pierwszą rzeczą, o której właściciel powinien pomyśleć otwierając kwiaciarnię to jej wystrój. Wygląd kwiaciarni powinien uwodzić swoim wnętrzem. Odpowiednio zaprojektowany przyciągnie klientów a minimalistyczny wystrój i obsługa na najwyższym poziomie zachęcą klienta do powrotu.  

​​

 

Działania marketingowe (identyfikacja wizualna, promocja, reklama) są jednym z głównych czynników warunkujących odniesienie sukcesu. 

Przedsiębiorcy prowadzący mniejsze działalności wchodząc na rynek nie powinni nigdy konkurować ceną. Niskie ceny oferowanych produktów to niskie marże, niskie marże to mały zysk, a mały zysk prowadzi w najlepszym wypadku do przeżycia a nie do rozwoju.  

Pewien niemiecki przedsiębiorca wybierając firmy do współpracy nigdy nie brał tych kontrahentów, którzy oferowali najniższą cenę. Powtarzał zawsze "Kto sprzedaje tanio, ten sprzedaje krótko" .

Świadczenie usług na najwyższym poziomie pozwala zastosować strategie wyższych cen w odniesieniu do konkurencji. 

Często klienci spierają się z nami, że jak podniosą cenę to wszyscy ich klienci pójdą do konkurencji, tłumaczymy wtedy, że gdyby tak było to wszyscy jedliby czekoladę Magnetic z Biedronki a nie Milke i Mondelez musiałby zamykać niemieckie fabryki. Jedynym warunkiem jaki trzeba spełnić przy wyborze strategi wyższych cen to znaczące podniesienie jakości oferowanych usług. 

Wysoka cena idzie w parze tylko z wysoką jakością świadczonych usług. 

Rekomendowane działania marketingowe jakie firma powinnna wykonać to:

-identyfikacja wizualna - logo, materiały promocyjne; wizytówki, ulotki, papier firmowy, aranżację przestrzeni, obrendowanie lokalu. 

Ktoś kiedyś powiedział, że "jak cie nie ma w Internecie to nie istniejesz" podpisujemy się pod tym obiema rękoma; strona internetowa, pozycjonowanie, obsługa i promocja w kanałach soccial media​ i promocja w Internecie to minimum jeśli podchodzimy na poważnie do stworzenia marki. 

 

Przedsiębiorcy często licząc koszty otworzenia działalności nie uwzględniają początkowych nakładów potrzebnych na skuteczne dotarcie do klienta. Inwestycja w reklamę jest równie ważna jak inwestycja w aktywa trwałe, to reklama a w konsekwencji klienci, którzy do nas przyjdą rozpędzą nasz biznes. 

Please reload

Recent Posts

June 9, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

Please reload