Content marketing. Co wiedzieć musisz!

February 1, 2017

 

Ciekawe treści są jednym z głównych powodów, dla których kupujący śledzą znane marki w socjal media. Materiały w formie tekstowej, graficznej czy video potrafią sprzedać dużo więcej leadów sprzedażowych niż zwykłe kampanie reklamowe. Eksperci wyjaśniają jak można uzyskać sukces w biznesie internetowym.

 

- Nakłonić odbiorce do szybkiego działania. Content na stronie sklepu powinien zachęcić odbiorcę do szybkiego działania. Nie chodzi o to aby pod produktem wrzucać szablon ''Kup teraz". Badania wykazały że aż 60 procent internautów zaciekawionych contentem jest chętna poszukać więcej informacji na temat tego produktu.

 

- Jak zaciekawić kupującego aby podjął właściwą decyzję odnośnie zakupu danego produktu?Najważniejsze informacje dotyczące danych produktów dostarcza kupującemu content, który został stworzony przez innych użytkowników np; recenzja, pozytywne opinie klientów. Komentarze internautów są najlepszym źródłem informacji, które zachęcają do dalszych działań.

 

- Nie skupiaj się na konwersji: Dla każdego sprzedawcy internetowego wysoki wynik sprzedaży świadczy o jak najlepiej prowadzonych działaniach marketingowych. Wysoka liczba "lajków" na portalach społecznościowych pokazuje nam jak szybkie jest dotarcie informacji do klienta.

 

- Skupiając się na dotarciu do klienta można przygotowywać różne konkursy gdzie nagrodą bedą zakupy w naszym sklepie. Najważniejszą zasadą jest opowiadanie historii w intrygujący sposób, która zaciekawi kupujących.

 

 

Please reload

Recent Posts

June 9, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

March 21, 2017

Please reload